Depphålet.

Jag ber om överseende med mitt glesa bloggande. Jag erkänner... jag har hamnat i  en jobbsökar-depphålet-där-jag-inte-tror-på-mig-själv-status. Det är skitjobbigt! Helvete. Just nu hatar jag och bo här i jävla bajshålan. Jag känner mig ärligt talat ensam! Hjälp, jag behöver pepp. På riktigt.

Insåg här för någon dag sen att alla mina kära och nära vänner flyttat härifrån. Ja nästan i alla fall. (Man har alldeles för mycket tid och tänka när man är "arbetssökande", och självkänslan svajar rejääält. Fuck it.)
Fröken Andersson bor numera i sthlm, fröken Forsberg lämnade mig för Falun och plugget, bästa kusinen finns i sthlm som jag kunde hälsa på varje dag om jag ville när jag bodde där, Fröken Andersson 2 lämnade city Hedemora för södersätra (DET är überskogen, the landet deluxe, om ni tycker JAG bor avsides...). Jag är officiellt alone!

Det enda som just nu håller mitt huvud ovanför vattenytan är min fina sambo, farbror Magnus, och min träning. Jag måste ha någon form av rutin känner jag. Tur man har sin skruttbil och kan hälsa på familjen i alla fall. Nej, dom bor inte heller här i stan. Suck. Jag önskar det kommer nåt bra snart.

image41
"It´s raining in my heart again,
whatever i had found Is lost again..."

Kommentarer
Postat av: Mågnus

Usch, inge kul alls att vara arbetslös och ensam :/
när jag var arbetslös hade jag iaf nära till vänner och allt.

gillar din blogg... har läst den ett tag, men fattar nog inte riktigt varför du flyttade från stockholm... var det nåt vikariat du hade bara eller?

2007-11-14 @ 12:06:06
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Therésa

Magnus: Japp, det var bara ett vikariat jag hade i sthlm som tog slut... tyvärr känns det som nu. Lite cash hade inte setat fel.

2007-11-14 @ 22:06:42
URL: http://storstadslantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0