Det är prisvärt och träna...

Kroppen är gjord för rörelse sägs det. Och det har jag tagit fasta på nu när förkylning och annat trams gått ur kroppen. I veckorna tre (hittills) har jag tagit rörelse på högsta allvar.

Här i min håla betalar man endast 400 balobas och så får du träna hur jävla mycket du vill på en termin, vilket innebär sept-dec full av step-up, aerobics, box, pump, svettis, spinning med hur trevliga instruktörer som helst! För den summan kommer du inte ens upp i en MÅNADSAVGIFT på S.A.T.S i sthlm.
"Ja men i sthlm tjänar man ju mer pengar också, så det jämnar ut sig", säger somliga.
Bullshit! Man tjänar inte så jävla dåligt här i länet heller faktiskt. Vilket betyder mer över till annat skoj!

Det är prisvärt här skulle jag vilja påstå, och vem vill inte ha en instruktör som glatt tittar ut bland oss tio som står där och steppar för glatta livet, och säger:
"Är det för högt på musiken? Ska jag sänka lite?" Eller:
"Var det NÅN som fick träningsverk efter passet förra veckan? Det fick jag! Heeelt förvånad... måste ha vart de nya stegen, hihi".

Eller när en nöjd steppare under stretchen suckar nöjt och frågar instruktören:
"Men vad ääär det för skön musik? Såå bra..." varpå instruktören leende svarar:
"Det är den hära Absolute relaaaax, vet du vad det är?"
"Jahaa, jaa... joo."

Sånt där går inte att prissätta.

image40

Steg för livet!
(abackens.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0