En del av mig själv funnen.

I dag är en bra dag i Hedemora. Solen skiner, det är minusgrader, snö på backen och alldeles fridfullt här uppe på berget. Tog en låång skogspromenad nyligen för och rensa tankarna och hitta livskraften igen. Jag tror jag gjorde det litegrann.
Det är just sådana här stunder jag är glad att jag bor just här, skogen är nära och när solen sådär snövackert sträcker ut sig på åkrarna är det så både adrenalinet och och lyckohormonerna börjar flöda i kroppen.

Jag börjar nästan sådär tro litegrann på mig själv igen. Julen står inför dörren med julmust, lussekatter, skinka, senap, glögg och hemgjorda köttbullar... och Jag måste erkänna, jag vill inte vara någon annanstans än i Hedemora under denna härliga tid på året.

Nästa inlägg: Sthlmsresan och min första operaupplevelse.

Kommentarer
Postat av: Isa

Jag vill också gå påmopera, vilken upplevelse, men jag håller med dig, vintern och julen i hedemora är vacker. lite snö nu bara:)

2007-12-15 @ 23:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0