Gissningslek.

Fan va värdelöst. Inga kommentarer när man kommer in på sin bloggsajt... visst sprider jag äckligt dåliga vibbar med den kommentaren? Jag vet.
Kanske är det lugnast att inte heller just DU kommenterar något i mitt inlägg, om det är nåt dåligt för det har jag ensamrätt på. Ha ha! Skriv gärna nåt skojigt och uppmuntrande i stället! Det behöver min sargade och snart avvecklande hjärna i brist på kreativt och jobbande tänk.

Åter till huvudämnet. I morgon åker jag till sthlm, 12.23 brassar tåget iväg om det inte händer något oförutsett. Jag trodde inte jag skulle säga det, men jag längtar. Saknar alla tiggare på tuben, punkt.se, sleven, pressbyrån, månadskort, plattan, kungsgatan, söder, globen shopping. Trängseln kan jag slippa men det hör väl till. Och alla bakterier som flurar omkring i vagnarna down under. Hoppas man håller sig frisk.
Träffa vänner, dricka vin, äta gott, lyssna till opera för första gången, barhäng, shopping och tokigheter.

Men jag känner mig själv, när jag kommer hem igen kommer förmodligen en eller annan klagolåt från min sida efter besöket. Vad tror ni jag kommer klaga på när jag återigen funnit mig i den friska luften i dalom? Alla får gissa. Faktiskt.

Tjong i buljongen mina vänner, hörs på söndag igen! Här ska bräkas på dalmål så sthlmarna gapar.

Kommentarer
Postat av: Dan

Det bästa med Stockholm måste nog vara vägen hem! ;-)

2007-11-22 @ 22:09:14
Postat av: Anonym

Opera?? Hur var det då,bra eller?

2007-11-26 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0