För så är det...

Bättre sent än aldrig! som dom säger. Jag har medvetet inte bloggat på sistone, och varför tänker jag inte gå in på här. Vi kan väl säga så mkt som att jag känt mig lite... övervakad. Blev lite bränd. Skippar detaljer, blir så drygt då.

Hur som helst har jag har bestämt mig för att fortsätta utnyttja yttrandefriheten precis som JAG vill, försöka kliva över  hindret och fortsätta sprida mina anekdoter och åsikter precis som jag vill ha dem. I wont back down!


image91
Det är humor, det är humor.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godnatt:)

2008-04-09 @ 23:30:18
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: lantisen

blivit bränd? det lät ju inte så kul... Men fortsätt!!

2008-04-11 @ 09:36:34
Postat av: Therésa

Lantisen: Ye ye, puhutaan siitä asiasta myöhemmin! :) *hemlig*

2008-04-11 @ 14:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0