I love to hate you.

Jag bor skitnära MAX. Typ granne med MAX. Min favorit-skräpmat-restaurang. Fan va drygt. Huset ligger alldeles bakom där jag bor. Vad gör man i ett svagt ögonblick då liksom, gnager på en morot? Skulle inte tro det...

Apropå det så har jag upptäckt i samband med massagen jag var på genom jobbet här på fjärde våningen, att samma företag pysslar med vibramax också. Alltså vibrationsträning!
Det tänker jag testa nästa vecka, för det är gratis första gången. Ska vara hur effektivt som helst säger dom, och i Hedemora lär ju tillgången vara något begränsad med plattor som skakar om fläsket på en. Spännande. 

Kommentarer
Postat av: slöfocken

vi kan skaka fläsk tillsammans på mitt dansgolv - helt for free..!! =D

2008-04-05 @ 17:25:29
Postat av: IsaViolia

Jag har faktiskt skakat fläsk i hedemora, dock "provat" en kompis har en sån:)

2008-04-22 @ 10:56:08
URL: http://isaviolia.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0