Cykeltjuvar!

"Under fredagen gjorde Uppsalapolisen ett stort tillslag mot en lägenhet vid Kvarngärdet i Uppsala. I lägenheten hittade man ett flertal cyklar, som misstänks vara stulna" läser jag på upsala nya tidnings web.

Va fan! JAG bor ju på Kvarngärdet! Shit alltså... var ju så jag var tvungen att resa mig och kika ut om bajken stod kvar. Man ska ju ha haft tur att den inte blivit snappad av dom där karlarna.

Vilken industri och sno cyklar i ett område där man själv bor, förvara dem i lägenheten, fixa till dem där och sälja dom vidare på blocket. Inte. Smart dessutom och skita där man äter, så att säga.

Aja, tur dom blev gripna i alla fall. De kommer åka dit fett på häleri du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0