Ta er i brasan allihop.

Hade riktigt taggat mig inför i dag. Ställt klockan och planerat in det verkligen, och sett framemot det. Det var ren flax att jag tog fram schemat och ringde för säkerhets skull.

Visst hade ni ett svettispass i dag klockan 12?
undrar jag förväntansfullt.
Jaa... eller neeej förresten. Äsch, det schemat börjar inte gälla förrän nästa vecka, säger tjejen i receptionen på friskis och svettis.

Antiklimax. Som fan.

Vad gör man av med all energi nu då som pockats på innanför huden? Tittar ut, regn. Antiklimax igen. Ännu mer.

Jag gav upp och gjorde något helt annat i stället. Ägnade eftermiddagen åt att försöka få igång ett internet som vägrade ge sig till känna. Efter sammanlagt en timme i telefon hos supportkön gav jag upp. Inte kommit någonvart över huvud taget.
All jävla teknik kan hoppa upp och ta sig i brasan. I alla fall när det är utom min kontroll. Läste förresten lite gamla blogginlägg och kom fram till att jag svär nog lite för mycket. Därav brasan istället för arslet eller röven. Meh! Där kom det igen... jag är hopplös.

Kommentarer
Postat av: dragan

va driiiiigt!!! :D

2008-08-23 @ 13:22:03
Postat av: hanna

det där är tråkigt, när man ställt in sig på att göra nåt och sen blir det inte av utan att det är mans eget fel. ger inte upp, ett nytt försök snart igen.

2008-08-25 @ 18:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0