Bästa dagen på länge.

Man skulle nog kalla den här dagen för den mest perfekta på snart tre veckor, och det känns bara helt jävla underbart skönt att för en gångs skull BARA göra det man tycker om med fantastiska människor runtom sig.

Ledig dag i dag, och trots lite halvtaskig sömn på grund av en viss sovkompis som lät lite illa, studsade vi upp runt ett och gjorde oss klara. Jag och Betty satte oss i bilen och styrde kosan till Smörgåsboden och intog lite brunch innan vi brummade till Borlänge och feelgoodshopping på bland annat dollar store och ÖB. Många fynd till nya lyan och både dammsugare, micro och brödrost för under tusenlappen. Kalasfint det.

Efter det mina vänner, hade fröken T premiär för... sushi! Första gången ever, och jag är kär. Jisses i helvete vad gott det var! Så enkel föda egentligen, men jädrar va gött. I am hooked, som de säger på utrikiska. Sushi blir det garanterat fler gånger, kanske till och med som bakisföda.

Vi avslutade dagen på kupolen med lite mer feelgoodshopping och en skön kopp kaffe med lite kalasfika till, och tjejsnack. Som om inte det vore nog så har jag och brorsan smaskat måndagspizza och utmanat varann i Guitar hero nu på kvällen. Livet har sina ljusa stunder ibland.

Kommentarer
Postat av: siss

GRRRREAT!!! :D

2008-12-05 @ 16:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0