Once and for all.

Nej nu får det fan vara slut på självömkandet. Jag tycker inte längre synd om mig själv, och det vore ju skönt om inte andra heller gjorde det. Överlever gör man alltid med omtänksamma människor runtom sig. Pepp och roliga stunder bra. Och det gäller för både mig och M, vi går båda igenom en tuff tid.

Och för er där ute som gillar att sladdra med käften och gotta er åt andras krascher i livet med påhittade sanningar och konstlade historier kan jag bara tala om att jag och Magnus är och kommer alltid vara varandras bästa vänner och hålla varann om ryggen. Var inte rädd för att faktiskt komma fram till någon av oss och snacka öga mot öga. Vi går inte sönder.

Så, locket på.

Kommentarer
Postat av: Groggy

påhittade sanningar och konstlade historier?

2008-12-11 @ 13:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0