Svart på vitt.

Neej, jag känner inget. Jag känner verkligen inget. Jag slog till och med in julklappar i går och jag svor mer över att tejpen kladdade på fel plats än att jag satt och log över att julafton snart är förestående.

"Va fan är det juul om en vecka?! Just ja, det hade jag glömt..." sade jag till en kompis när vi skulle boka in en dejt nästa vecka. Då bryr man sig föga (och har huvudet fullt i annat).

Kikade in på Aftonbladets hemsida som efterlyser Sveriges bästa och mesta julmys. I sambad med detta har de en omröstning där de ställer frågan Känner du någon julstämning? Alternativen var: 1) Jag julmyser för fullt  2) Det börjar pirra lite  3) Vadå julstämning?

Nästan tio tusen personer har svarat på denna enkät och över 75% har svarat alternativ tre. Det säger ju en hel del, att julen är extremt överskattad. Ni kan ju gissa vad jag svarade...

God jävla jul till er också.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Hahahahhahahahahahahaaaaa vad rolig du är! God jävla jul =D Hoppas det är lite bättre med partystämningen i alla fall babe! Ses på lördag ;-)

2008-12-17 @ 23:00:15
Postat av: Jarmo

Men jag är inte bitter..

2008-12-18 @ 07:02:19
Postat av: Kristina Ersson

Japp, julen är överskattad och köpmännens högtid då dom vill bara tjäna pengar och julklappar är meningslöst... Det är precis som att byta pengar med varandra... Det är lika bra att köpa saker direkt till sig själv som man själv vet vad man vill ha...

2008-12-18 @ 07:19:02
URL: http://www.metrobloggen.se/kristinaersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0