Den stora anledningen.

Efter långa funderingar har jag kommit fram till att en av de stora anledningarna till att sluta skriva här är för att ingen jävel kommenterar?! Förlåt, men jag blir så besviken... Till och med när jag hade mina funderingar om jag skulle lägga ner hela den här grejen så fick jag fyra kommenterar. Bara fyra. Jag VET att jag har fler läsare.

Om ni kräver att jag ska uppdatera på regelbunden basis så är det väl inte så mycket begärt av mig att att jag förväntar mig någon form av respons. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen... det är återkopplingen jag lever för. Det behöver inte vara guld och gröna skogar, bara ni uttrycker en kommentar.

Som vanligt behöver ingen hålla med mig, men eftersom det är jag som bestäämmer här så får jag säga vad jag vill. Pah!

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Nu har jag ätit morron-frukost ;)hihi! ..och läst din blogg, det ä mitt frukostnöje :)

2008-02-08 @ 10:13:11
Postat av: Therésa

Elisabeth: Hi hi! Min blogg har blivit morgontidning :D

2008-02-08 @ 10:36:03
URL: http://storstadslantis.blogg.se
Postat av: Anonym

Du har helt rätt...Vi läsare är lite lata.
Vi läser, ler, roas och går vidare likt ett McDonaldsbesök.
Det är inte ofta man går fram till kassan på McDonalds, ber att få prata med kocken och sen tackar för en god måltid. Ska skärpa oss.

Följer med stort nöje dina vidare eskapader.

2008-02-08 @ 10:45:56
Postat av: Linda-Sara

Åh, men hur ofta är maten god på McDonalds då? :P

2008-02-10 @ 21:20:48
URL: http://kallfront.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0