En utvärdering.

Jag är jävligt less på Älvdalen nu. Har varit här i snart två veckor på raken och jag BEHÖVER miljöombyte så det vrålar om det.
Visst, Älvdalen med dess miljö och snö i all ära är Dalarna personifierad och gör länet mer rättvist än någon annan kommun (inte som Hedemora till exempel...) men jag måste härifrån. Har nästan glömt hur slask och isfläckar känns under dojjorna.

Så jag tänker rymma och lämna ica olsson, caféet och Storbrot för en helg och göra ett besök till södra delarna i helgen. Känns bra, skönt och befriande. Träffa familj och syskon Is tha shiet! som lillebrollan skulle säga. 
I think I love you Älvdalen, but i have to go.


För övrigt så utvärderar jag min blogg just nu. Ska jag fortsätta, ska jag lägga ner skiten? Jag vet inte riktigt... men jag undrar om nån skulle grina om jag stängde ner, egentligen. En såå viktig service förmedlar jag väl ändå inte? Måste fortsätta filura. Berätta gärna vad just DU tycker om min blogg! Kanske gör det min beslutandeprocess lite enklare menar jag.

image72
Hmmm.....
(bild: willstedts.se)

Kommentarer
Postat av: Foppa

Din blogg är solskenet i min regniga vardag! Min ros i tistelsnåret! Mitt leende på bussen! Min chokladbit efter broccolin! Mitt kvartitrehångel efter en misslyckad krogkväll! Min papperstuss när bindorna är slut! Min... ja du fattar nog. Fortsätt förgyll min tillvaro, gärna trettio gånger om dan!

2008-02-06 @ 13:19:07
Postat av: Mågnus

Jag har redan sagt vad jag tycker om din blogg... flera gånger faktiskt :) Fortsätt för fan!

2008-02-06 @ 19:08:43
URL: http://www.blaeffo.com
Postat av: Tarja Mourujärvi

Neej,du får inte lägga ner din blogg ..älskar och läsa dina upplevelser där var du jobbar och så och få sig ett gott skratt ibland,du får till det så jäkla bra
det är nog inte bara jag som tycker så,här får du ett klatsch i baken...det är bara och fortsätta sörrö ;D kram på dig!

2008-02-06 @ 19:28:23
Postat av: elisabeth

Neeeeeeej!!! Jag håller fullständigt med "foppa" som en chokladbit efter broccolin!! den är kul-kul! ~fortsätt~

2008-02-06 @ 21:09:52
URL: http://elisabell.ilbacks.se
Postat av: Seija

Men klart du ska fortsätta,du är så duktig på att skriva om dina tankar och strapatser,så du förgyller absolut min tillvaro iaf med denna härliga blogg =) Kram på dig.

2008-02-12 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0