Jag undrar...

Om en halvtimme går bussen ner till "storstan", i alla fall halvvägs. Till Mora. Sen tåg resten. Känns skönt att komma hem till city Hedemora i helgen, och i jämförelse med Älvdalen är det verkligen det. Hit når inte ens järnvägsspåren och det går TVÅ bussar på lördagar ner till Mora. Missar du den, då jävlar sitter du i skiten. Eller i snöhögen.

Ska bli najs och sitta hemma i huset, äta gött, pussa karln, dricka gott vin och tindra med ögonen i tända ljus. Livet på en pinne, som min kära syster skulle ha sagt.

Vad ska du göra i helgen?

image78
Skål! Mjamm...
(manolo.se)

Kommentarer
Postat av: Mamma Tarja ;)

Du vet redan vad jag ska göra i helgen ;D..hoppas du får en super mysig helg...

2008-02-15 @ 18:34:08
Postat av: Dan

I helgen blir det nog en sväng till skogen, och hugga ner lite träd....

2008-02-15 @ 19:55:12
Postat av: elisabeth

IKEA har vi gjort ;) på 30min, gissa om jimmy var glad sen! Ikväll blire melodi-kväll, och imorrn tacos :) men det vet du ju! Hoppas du har en nice lördag i "hädemoora"

2008-02-16 @ 17:49:16
Postat av: Therésa

Oooj va aktiva ni är! Iaf ni som kommenterat och säger vad ni ska göra... ;)

2008-02-19 @ 15:15:03
URL: http://storstadslantis.blogg.se
Postat av: foppa

men va fan! det är ju onsdag idag! det var ju måndagar som var reserverat för reflektion, kom igen nu!

2008-02-20 @ 12:47:16
Postat av: Therésa

Foppa: Såååja, lugna fisken nu. Konst ska inte stressas fram! ;)

2008-02-20 @ 15:35:32
URL: http://storstadslantis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0