Typ, roligt.

Stör mig inte jag jobbar. Typ så är det just nu.
Ta det inte personligt, men jag måste fan få ALLT gjort nu, det drar ihop sig till deadline.
*jobba jobba jooobaaaa*
Under tiden roar jag er med denna helt hysteriskt roliga dialogen, hört på sthlmsbussen och uppdaterad på Tjyvlyssnat.se. Jag kan riktigt se kärringen framför mig:


Det är rusningstid och mycket folk på bussen. Busschauffören ~45 säger till dam ~60, som står för nära dörren men hon lyssnar inte:
Chauffören: Dy ska backa när jag säga till dig!
Damen: Du säger inte åt mig vad jag ska göra.
Chauffören: Jag bestimmer i denna bussen.
Damen (efter lite funderande): Men vi svenskar bestämmer i detta land, åk hem och bestäm i ditt eget land. Chauffören: Om jag åka hem, vem ska köra dig hem då?


Och nu tycker jag detta är hysteriskt roligt bara för att det är ett typiskt jävla fenomen att kärringar ska vara så tjurskalliga. INTE för att jag är rasist eller något annat synonymt med det. Finns ju alltid nån läsare som tycker om att kommentera när det kommer till ämnen då man helst ska vara politiskt korrekt. Och det är jag förresten inte heller. Bara så ni vet det.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

haha, jag kan se det framför mig :) lite kulit ja! Ha en bra alla

2008-02-14 @ 09:09:48
Postat av: lakritsmorfar

Tjuvlyssnat är hur kul som helst! Jag har båda böckerna, kom hit så kan vi läsa och garva ihjäl oss! Kram på alla hjärtans!

2008-02-14 @ 09:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0