Hem till de mina...

Ibland behöver man en sådan där mysig och lååång ledighet med bara kärlek, skratt och roliga händelser. Nu är det tid för det tror jag. Jag ska hem till de mina i morgon och träffa alla underbara människor på Hedemoraplan. Syskon, vänner, pojkvän är det som gör livet värt och leva. I löve it. Uppsala får vänta på mig, i´m outtahere!

Parentes: Fick cykla i spöregn och åska till jobbet idag. Blöt.... och förresten! Varför luktar det alltid daggmask/äcklig groda ute på vägarna när det blir blött?

De mina:

My löve.


Brollan, aka Lantisnyllet


Hanna, my princess.


My prince, och gudson. (Observera syrrans jättesvensson-foppa
i bakgrunden.)


It´s like summer in a bowl.


Jaaag går och fiskaar... iaf med mina bröder.


Kommentarer
Postat av: Kristina Ersson

Visst är det T + P lilla son Alex på den ena bilden med Foppa-tofflorna i bakgrunden? Visst är han söt den lilla rackaren till min tremänning... Jag har bara träffat han hemma en gång hos sin farmor en gång i Långshyttan som är syster till min mormor. Så sällan man träffar dom eftersom man är bara "hem" en gång om året till Långshyttan eftersom man bor i Härnösand numera. Får se om jag får turen att träffa han nåt i sommar. Han inte träffa Alex förra sommaren.

2008-07-22 @ 15:09:53
URL: http://www.metrobloggen.se/kristinaersson
Postat av: Kristina Ersson

Hann inte träffa Alex förra sommaren ska det stå. En bokstav försvann...

2008-07-22 @ 17:58:20
URL: http://www.metrobloggen.se/kristinaersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0