Sluta fråga en massa.

"Jaha, hur är det med dig då? Har du semester nu eller?"

Tystnad.

Vet ni hur många gånger jag har fått den där frågan den senaste månaden? ALLDELES FÖR JÄVLA MÅNGA GÅNGER för att jag ska lessna på mitt jävla skitliv till vikariehattande, och varje gång den där frågan ekar i skallen på mig far tankarna dit igen. "Jävlar i helvete. Jag har inget fast arbete. Jag vet inte varifrån mina pengar ska komma om en månad. Jag har ett hus. Jag har en sambo som saknar mig. Jag har ingen semester. Jag har bara korta ledigheter på några dagar hit och dit."

Jag lovar er, det är som att doppas upp och ner i en tunna med skit varje gång någon ställer den frågan. Så please, don´t.

Kommentarer
Postat av: ullebulle

jasså, har du INTE semester...? ;-) retas lite Saknar dig! kramkram! ni måste komma upp o få provåka lite barmark innan snön kommer!! (lovar den kommer snart, för det har börjat lukta höst på kvällarna här = LÄNGTAR TILL HÖSTEN) massa KRAMAR

2008-07-18 @ 15:35:10
Postat av: Therésa

Nej då, det är sommar ett tag till... Jag vill också komma. :) Vi får höras om det!

2008-07-18 @ 16:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0