Var hemma och blev stekt.

Vet ni hur kräftor ser ut? För er som inte vet kan jag tala om att dom är jävligt röda. Illröda. Ungefär så ser jag ut nu. Minus dillukt, plus svettlukt. Vad har hänt med solen liksom? En timme under strålarna och man är som en välstekt pannkaka.

Grejen var väl också att jag inte planerat att bli så välstekt eftersom jag inte låg "och pressade" som somliga engagerar sig åt. Maken till och bli rastlös! Jag kutade omkring hela lördagen på ett fält och dirigerade audibilar till sina utställningsplatser. Utan att jag tänkte på det brände solen som sjutton och fröken Therésa blev lite röd.

Var ska man använda dig som stopplyse någonstans då? var det någon man som så hyggligt konstaterade. Ok ok, jag fattar piken. Jag ser då åtminstone inte ut som ett spöke.

I övrigt var veckan hemma i Hedemora mycket intensiv med kel, grill, massa sol, bad, daldansen, party party, folk och folk, packa in bilen och packa ur bilen, åka fram och tillbaka och.... you get the picture. Men så jävla roligt jag haft!
Nån liten bild ska jag väl förhoppningsvis få upp snart också tycker jag. Nu när mobilsladden har uppenbarat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0