Pipöl är skiten.

Anledningen till att jag inte skrivit något ALLS just, sedan midsommar är för att jag i princip är totalanti och slå på datorn när jag är hemma och är ledig. Av den enkla anledningen till att jag spenderar åtta timmar om dagen framför en sådan, och tappar lätt sugen. Lite lätt. Ni förstår, hoppas jag?

Jag har anlänt till något som förmodligen kan räknas som mitt andra hem vid det här laget, Uppsala. Det tog emot att sätta sig på tåget (nog för att det är en gullig stad och allt det där) idag och åka ifrån min andra familj, Olofsson´s. Hade gärna stannat kvar och softat lite till. Lösa lördagskryss, äta mackor och bråkas med ungarna. Men icke sa nicke.

Det trillade dock in ett uppmuntrande sms med sting av saknad, som gjorde mig glad. Min nya och fina vän undrade när jag skulle komma tillbaka till uppsala egentligen? Jag gör ju som bekant ingen besviken och besvarade messet med och infa henne om att jag anländer idag.

Hela sms-dialogen, som pågick till och från hela eftermiddagen tror jag, slutade med att vi ska inta lite pipöl på MonkPlonk ikväll när jag slutat jobbet. Ser ni ut som frågetecken nu? Bra. Det är meningen. Var har uppskattningen i lite hemligheter tagit vägen liksom?


Kommentarer
Postat av: firarn

antar att man blir pipig på rösten då... hehe...

2008-07-04 @ 11:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0