Raketutgång i sneakers.

"Ibland kan det vara roligt med såna där raketutgångar efter jobbet på kvällen", påpekar min snälla kollega över lite eftermiddagssnack på jobbet.
Och nog är jag beredd att  hålla med, att det har sin charm. Ikväll blir min premiär för en så kallad raketutgång. Slutar vid midnatt och har blivit bjuden på klubb på ett ställe som heter Orange.

Aldrig varit där förut, och jag vet inte om förväntningarna ska vara skyhöga eller skolåga. Det får nog bli det sistnämnda eftersom att jag varken har förljummat med någon form av alkohol (alldeles för mycket kaffe dock... huga.), inte känner en käft, eller har några cash att röra mig med. Det suger apröv.

Vi får hoppas att min nyvunna vän gör att jag blir glader och munter ändå! Träffa lite folk, kanske ta en vatten, och dansa en sväng med mina sneakers. Klackskor, släng er i väggen. Det får man bara ont i fötterna av.

Dags och lägga på lite make och chocka kollegorna lite, såhär inför hemgång. Efterföljande rapport lär väl tillkomma antar jag. På ett eller annat sätt.


Kommentarer
Postat av: dragan

intressant - gå ut i sneakers!! Har jag aldrig gjort och kommer nog heller aldrig att göra... En annan sak som är jävligt dryg är att man måste skriva en hel jävla roman innan man kan posta inlägget här... går det - så TA Bort det... snälla. Var drygt som det var innan, då det var två bokstäver o två siffror lr nåt - men nu... åh.

2008-06-14 @ 15:57:23
Postat av: Therésa

Sneakers är soft... jaså, det visste jag inte. Ska kolla om jag kan ta bort det.

2008-06-15 @ 15:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0