Ursäkta, jag tror just jag tappade örat.

Öl i plastglas. Gigantiska monitorer. Pytt i panna med finskurna rödbetor och worchestersås. Starköl i plastmuggar.  Underhållning och Christer Björkman. Läktarplats. Hundratals människor utsmyckade i blågult. Svenska flaggan i handen och stämningen på topp. Känslan av att vänstra trumhinnan ramlade ner under stolen när Sverige gjorde mål och alla vrålade så tungan fladdra´.

Att uppleva Fyrishov i Uppsala under sådana här omständigheter var nog en klass för sig. Tack jobbet för biljetten! :) Min enda lediga dag under detta kvällsjobbs-ryck innan minisemestern på nio dagar, och så får man gå på fotboll! Ja jaag är inte bitter. Hade ju Jannie med mig också, det var inte fy skam.

Kommentarer
Postat av: pinglan

men jag är bitter... fan - varför får aldrig jag sådana där möjligheter?? Lyckost dig.

2008-06-17 @ 18:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0