Är detta lagom?

Jag var livrädd att jag skulle ha hamnat i sthlm wannabe i morse när jag satte fötterna på Uppsalamark. Men va fan, folk gick faktiskt i hyfsat lugn takt! Och folk flyttade faktiskt på sig på trottoaren när jag kom med min resväska, de låtsades faktiskt inte som om att de inte såg mig. Men jag var fortfarande skeptisk.

Dags för lunch, besökte ett plejs som säljer otroligt fräscha matlådor, och se på fan. Tjejen i kassan både log och småpratade lite. Och när jag runt 17-tiden skulle hem var inte gångvägarna fullproppade med folk, utan sådär lagom utstrött lite här och där. Men jag är fortfarande skeptisk, som en sann journalist ska vara.

Brorsan frågade lite förnöjt:
Känns bäst att vara i en större stad att jobba va?

 Lagom är bäst, svarade jag ännu mer nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0