Just ja...

... som pricken över i åker jag tillsammans med kollegorna upp till Idre fjäll imorgon bitti för en hejdundrande avslutningsfest! Ännu mer skidåkning... puh. Men backarna ska tydligen vara mer "nybörjarvänliga" där uppe, så vi får väl hoppas på det då.

Idre ligger ju bara ett stenkast härifrån Älvdalen, så det var ett självklart val eftersom de håller hög standard på det mesta enligt dom som vet. Ska i alla fall bli kanonkul med lite mer skidträning, after skiiii, basta och bo i stuga med allihopa. På kvällen kör vi lite diskobowling och middag.

Men jag ska erkänna att jag är lite nervös över lutningen på backarna där, eller... nervös över huvud taget! Fan också, mååste lära mig det här nu. Det ska ju vara så jävla roligt. Jag fick bara träningsvärk sist ja´. En stadig rapport publiceras efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0