Ladda om.

Reboot and restart som det heter i datorvärlden. Och det är precis det jag håller på med nu. Därav tystnaden från min sida. Ni ska bara veta hur mycket tid och fokus det krävs att på endast två dagar landa hemma i huset, packa upp, sova ut, ladda nya krafter, hinna med lite vardagspyssel, packa upp igen och packa nytt. Eller i alla fall fundera vad jag ska ha med mig.

För i övermorgon är det dags för ännu ett äventyr; Uppsala och Upsala nya tidning. Fan vet hur det kommer bli. Återstår att se. Som det är nu känns det mer och mer som jag kommer bajsa på mig, men det lär väl ordna upp sig om jag bara tar det för vad det är. Go in, hit hard, get out. Typ.

Men tills dess är jag i alla fall värd och få slappa och pysa runt här hemma i mjukisbrallor och bara göra det jag vill i ytterligare 1,5 dygn. Och det tänker jag. Vad gäller Idre så har jag inte riktigt hunnit smälta alltihop, men jag lever! Och jag är numera asduktig på slalom. Inte. Men kul var det och kunskaperna fick ytterligare vatten på sin kvarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0