Vad göra, vad göra?

Har bestämt mig för att engagera mig i Uppsalas fritidsliv nu. Jag tänker inte gå till och från jobbet varje dag och se allt roligt gå mig förbi. Skit samma om jag inte har någon att umgås med efter jobbet, för typ alla här på jobbet bor i stoockhoolm, "the place to be", som nån sa på lunchen igår. Bah! Sthlm my ass.

Det händer ju faktiskt en hel del här, och för att inte tala om alla träningscenter som finns. Har bland annat bestämt mig för att ta upp min pilates-träning igen eftersom att allt fläsk verkar sätta sig runt magen och midjan på mig. Finns tydligen ett bra center för bara kvinnor, kan ju vara något. Women unite! liksom.

Var till och med så engagerad här så jag googlade på nätet efter en sjyst evenemangskalender om vad som händer i idag, här i stan. Var liksom lite sugen på att göra något. Så frågan är om jag ska gå och se Björn Skifs, torsdagsdansa lite, besöka en rysk filmfestival eller lyssna på Bröderna Grimms sagor på stadsteatern?
Åååh va sugen jag blev... Känns som jag skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

haha nu gissar jag hur therésa tänker... "men va fan jag tänker då inte skriva nåt förrän jag får en kommentar här... jävla idioter som inte skriver nåt..." eller nåt sånt? :-D
saknar dig gumman!! hoppas det går bra för dig! kommer in på msn idag, då ska jag ragga upp dig om du är där. kramelikram!!

2008-04-01 @ 09:04:00
Postat av: Therésa

Alldeles riktigt.

2008-04-01 @ 10:58:15
URL: http://storstadslantis.blogg.se
Postat av: plugghästen

ja, var det det enda du hade att välja på så måste jag säga att det med största sannolikhet händer liite mera i sthlm, hrm. Ha´re!

2008-04-01 @ 18:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0