Något olämpligt under dojan.

Jag har trampat i bajs. Mysigt. Nyss varit ut på ett jobb och fotat söta dagbarn på ett jippo i en lekpark, och så klart så lyckades jag trampa i någon form av skit. Vad det luktar så misstänker jag kanske katt?
Kände hur det buktade inåt under sulan när jag promenerade tillbaka till bilen, och när jag lyfter på min fina adidas och tittar under så uppenbarar sig detta.

Hysterisk över kattskit som jag är börjar jag frenetiskt dra skon på asfalten. Säkert någon som såg mig och tyckte jag såg rolig ut eller vad gör hon knäppskallen? Men jag kan nästan lova att ni skulle göra desamma. Ingen tycker denna företeelse är särskilt rolig. Trivia visst. Onödigt vetande, visst. Måste jag dela med mig av detta? Sjävklart. Jag fiskar sympatier. Inte ens en journalist vill sitta i en bil och lukta kattbajs.

Det är fredag, det är fredag… say no more.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Det hade varit värre me kattskit under sulan en måndag va? ;) fredag är mer förlåtande.

2008-11-07 @ 11:04:15
Postat av: Johanna svarar...

haha =) såg nog kul ut ;)

2008-11-08 @ 13:35:01
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0