Antiklimax.

Men aaargh för sjukdomar då! Här har man sett framemot en skön onsdag eftermiddag med lite najs massage med tanke på ryggattacken jag drabbades av igen här i början på veckan. Som ett led i min påbörjade rehabilitering menar jag.... och så får jag ett samtal från stället där jag bokat tiden. Terapeuten har drabbats av magsjuka dessvärre. Hon har varit vaken hela natten och var helt förtvivlad säger hon i luren.

Skiter väl jag i om hon är förtvivlad! Vad fan tror du jag blir då när jag sitter här i smärtor och vill att någon ska klämma på ryggen, helst nyss. Åh, va besviken jag blir... borde inte Hedemora vimla av kompetenta terapeuter som kan massera? Tydligen inte. Nu får jag vänta tills på måndag. Fucking hell.

Kommentarer
Postat av: michaela

sv: roligt att höra varför du tycker som du gör också och inte bara vilken! tack :)

2008-10-22 @ 13:31:16
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0