Beverly hills for the win!

Mina tappra läsare, jag kan berätta att solen skiner från en klarblå himmel på alla gula träd som vajar i vinden här uppe på Beverly hills. Jo, du läste rätt. När Magnus en kväll satt i telefon när han körde bil uppför den branta backen hem till oss så kan man anta att personen i luren frågade var han befann sig på jordens yta.

Nää, jag sitter i bilen här på väg hem uppför backen här till beverly hills, svarade Magnus.
Tyckte jag var lite roligt. Det fick mig och känna mig lite lyxig och priviligierad att jag bodde just här på Lövstigen. På berget som jag annars kallat det. Men håll med om att Beverly hills låter mycket trevligare?

Idag blir det finbesök från storstan hit till bevvan, fröken M kommer hit och fikar lite. Antar att vi ska fika iaf? Inte hört så mkt om det, men något lagom trevligt såhär på en ledig måndag ska man väl kunna åstadkomma. I alla fall roligare än och sitta i telefon med en mattläggare om våra våtskador som har uppstått i tvättstugan. Jippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0