Blev inspirerad till att bli personlig.

Tack Petra, kära kollega, för att du lägger upp roliga inlägg som jag kan sno av dig, hihi. Kvällens inlägg går i personlighetens tecken... i och med detta så kan man väl säga att jag skickar stafettpinnen vidare. Håll till godo!


Namn: Therésa Johanna Maarit Hongisto
Piercingar: I öronen och i näsan
Tatueringar: En på benet.
Längd: 169,5 cm
Skostorlek: typ 28/39
Önskar du att du bodde någon annanstans: Faktiskt inte. Jag trivs grymt bra i Hedemora med vänner och jobb.
Tycker andra att du är attraktiv: Inte fan är jag ful som stryk iaf!
Dricker du: Klart jag gör. Utan vatten dör jag.
Använder du droger: Nää.
Röker du: Det händer.
Snusar du: Det händer.
Vilket shampoo använder du: Igår blev det Barnängen
Vilken parfym använder du: Olika! Just nu varierar jag mellan Van Gils Tendenza och Rose de absolue
Vad är du rädd för: Att bli allvarligt sjuk och att det ska hända mina nära något. Peppar peppar.
Gillar du att tvätta: Finns det NÅGON som verkligen gillar det?!
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ångest men efteråt vill jag alltid åka igen. Skumt.

SENASTE..
Film du hyrde: BUG heter den. Psykotisk och deep.
Film du köpte: Sex and the city säsong 3, räknas väl nästan som film?
Låten du lyssnade på: On and on, med Agnes på radion. Lite tjatig.
Låten du hade på hjärna: Ingen speciell. Faktiskt.
Låten du laddade ner: Aboslute dance autumn.
Personen du ringde: Magnus
Tv program du tittade på: Det där 50/50 på fyran, hos mamma. 
Personen du tänkte på: Min pappa.

FAVORIT..
Mat: All form av pasta
Låt: Akon, dangerous
Sak att göra: Vara omgiven av goa vänner/familj och göra något roligt ihop.
Sport: Motorsport.
Dryck: Vatten
Kläder: Sneakers och min goa sjal
Film: Så många, men en av dem är Pursuit of happyness med Will Smith
Bil: Magnus urquattro

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke: För många gånger
Gråtit över en flicka: Det med. Med det sagt behöver det inte vara en "flickvän" eller liknande ju.
Ljugit för någon: Tyvärr. 
Varit i slagsmål: Mmm... 
Blivit arresterad: Sluppit undan det.

ANTAL..
Gånger du varit kär: Tre gånger faktiskt.
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen aning. För många gånger kanske.
Killar du kysst: Jag säger som i Fucking Åmål: "Du har kanske inte legat med så många, men du har ju hånglat med typ... hundra tusen!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Det är några gånger nu. Tappat räkningen faktiskt.
Ärr du har på kroppen: Det är några stycken. Det värsta är ett 3 cm brett i låret.

VAD/VILKET
Ska bli skoj: Tjejfesten på lördag!
Ska inte bli skoj: Att vänta på lönen.
Sparar du till: Försöker överleva dagen just nu.
Väntar du på: Den 25:e...
Pålägg som gäller: Saltgurka, avocado och medwurst. Inte tillsammans dock.
Dagens dryck: Vatten.

SENASTE..

Personen du fick mail av: Styvmor.
Personen du fick brev av: Yves rocher
Personen du fick sms av: Melin
Gången hela din familj åt middag tillsammans: På min brors bröllop i somras. Vi satt inte ihop men alla åt samtidigt iaf :)
Saken du köpte: En risifrutti på coop
Var det kul: Inte särskilt.
Hur tidigt stiger du upp: Runt 7 om jag jobbar.
Gillar du att slåss: Nej fy.
Vad ska du göra ikväll: Typ titta på lite mer gamla foton i albumet och sen sova.
Är du seriös: När jag måste.
Vad är du allergisk mot: Laktos i stora mängder.
Var har du ont: I svanken. Konstant.
Använder du hårspray: Mm. 
Kan du stå på händer: Låter dödsfarligt, så nej.
Favoritserie: Fastnade för nya serien på femman, Fringe. Verkar dödsbra.
Håkan Hellström eller The Ark: Väljer helst inte där.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Se ovan.
Salt eller socker: Salt
Gillar du ketchup: På körv är det finfint. Vilket inte blir så ofta.
Är du glad nu: Mjovars.
Var du glad igår: Jadå, det var jag nog.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Yääz, syrran min.
Vad dansar du till: Låtar med sjyst beat.
Stockholm är: Alldeles för rörigt.
Göteborg är: En stad på västkusten.
Kan du sjunga: Sjunger hellre än bra.
Mer värt än guld: Familj och vänner. Magnus inkluderad i familj.
Spaghetti eller makaroner: Spagetti!
Ett land jag helst vill besöka: Thailand tror jag. Eller Egypten.

Kommentarer
Postat av: Lakrits

Haaaaaahahahhaaaa vilken rolig lista! Kände mig lite stolt att jag faktiskt visste ganska mycket av sakerna redan, hihi! Lova mig att du inte kollar på gamla kisskort i albumet bara :-P Fast... nästa gång jag är hos dig tror jag faktiskt vi får ta en nostalgifotorunda!! Kramar på dig och sorry att jag är kass att höra av mig just nu på alla plan (msn, sms, kommentarer här). Är ute på praktik och har fullt upp att få ihop tillvaron. Hoppas du mår bra, fast det ser jag ju att du gör, hihi! Kram som sagt, och puss!

2008-10-08 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0