Dagens modeobservation.

Ok, jag kanske inte klär mig snyggast i världen men somliga ÄR fan värre. I går när jag satt på morgonbussen till Avesta så observerar jag en yngre tonåring som kliver på bussen. (Däremot klev hon av igen i Grådö så jag antar att hon inte skulle till skolan i alla fall.)
Hon har ett par gråa mjukisbyxor på sig, inga strumpor och... svarta myggjagare i svart skinn. Va fan?! Är jag totalt tappad bakom flötet eller SKA man se ut så nu för tiden? Det såg fan helt sjukt ut.

Som om hon vaknat fem minuter innan bussen skulle gå, fått jävligt bråttom och kastat på sig det första hon kommer åt. Det var inge snyggt. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Ja du, ibland undrar man när man ser folk :) samtidigt är det ju lite skoj oxå!

2008-10-09 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0