Den där listan.

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Otroligt seeeg! Jävla måndag.
Är det nåt du absolut inte äter: Inälvsmat.
Kläder just nu: Rosa impuls t-shirt, jeans och collegejacka.
Musik just nu: Någon anonym person som sjunger på engelska på P4
Vad sa du senast: Äh, den här var ju mycket godare.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 80-talet! Musiken, färgerna, tv-spelen!
Hur många kuddar sover du med: En tjock jävel
Favoritväder: Lagom solig vårdag när tjälen just gått ur backen och knopparna är på väg att brista.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Vatten i massor, Magnus och ett vapen.
Spelar du nåt instrument: Ge mig en fiol ska du få höra!
Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart.
Sparare eller slösare: Slösare...
Vem är viktigast för dig: Om jag bara får välja en så väljer jag mig själv.
Bästa film: Oh my. Jag måste säga Forrest Gump. Klassisk, budskap och fantastisk skådis.
Tror på liv på andra planeter: Ja, det med.
Kommer du ihåg din första kärlek: Faktiskt
Har du några homosexuella vänner: Jag tror det :)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Det tvistar de lärde... men jag hoppas det.
Hur många barn har du/vill du ha: Typ fyra styckna.
Bio eller promenad: Bio! :)
Snarkar du? Säkert på fyllan.
Rädd för insekter? Asrädd! Huvva!
Äckligaste insekten: Jag måste säga tvestjärten. Jävla äckel!
Bästa bok? Pojken som kallades det-serien.
Vad vill du jobba som? Det jag gör nu, journalist. Finns inget annat för mig. Konstaterade jag senast igår kväll.
Gungar du på stolen? Nä, det gör så ont när man ramlar.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jag är nog för feg.
Hur många syskon har du? Tre.
Är du rädd för blod? Det kan jag inte påstå.
Saltar du på maten? Försöker låta bli, men det händer.
Gillar du att sjunga? Sjunger hellre än bra, om man säger så.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Estet, jag spelade teater och dansade mig genom ungdomen. Härligt.
Brukar du sola? Ibland.
Vad gör du om du får hicka? Dricker ett stoort glas vatten på raken i små klunkar, eftersom det är ett tecken på vätskebrist.
Röker du? Det händer.
Snusar du? Det händer, på fullirullan.
Kaffe, te eller inget? Te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0