Det här med karlar och kvinns.

Vad menar vi egentligen och hur ska dessa meddelanden som kommer ur vår mun tolkas av karlarna? Det tvistar de lärde men om du känner dig träffad nedan så är det ju en bra hint i rätt riktning... JAG tyckte det var lite kul och generande, eftersom vissa passade in, heh.

Kvinnans ordlista

Ja
= Nej
Nej
= Ja
Kanske
= Nej
Jag är ledsen..
= Du kommer bli ledsen
Vi behöver
= Jag vill ha
Vi behöver prata
= Jag behöver klaga
Okej... gör så
= Jag vill inte att du gör det
Du är.. så manlig
= Du måste raka dig och du luktar svett
Ja, det är ditt beslut
= Det rätta beslutet borde vara uppenbart nu
Gör som du vill
= Du kommer få betala för det här senare
Hur mycket älskar du mig?
= Jag gjorde något idag som du verkligen inte kommer gilla
Jag är klar om en minut
= Ta av dig skorna, och hitta nån schysst hockeymatch på TV
Häng tavlan där!
= Nej, jag menar DÄR!
Jag skulle vilja ha nya gardiner
= Och nya möbler, nya tapeter...

Kommentarer
Postat av: Emmisen

hahaha.... kan vara möjligt att det är lite sådär...:) kände ialf igen mig i vissa , haha

2008-10-23 @ 09:28:27
Postat av: JoJo

haha!!! Kul!!

Kram

2008-10-23 @ 14:35:47
URL: http://jojosplace.blogg.se/topsecret
Postat av: Henke

Haha =)

2008-10-23 @ 15:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0