Det här ska tydligen vara roligt.

Det här med att definiera livet och personligheten i låtar, verkar vara något som sprider sig som en löpeld både i bloggar, lunar och bilddagboken. Det vet jag som är en sån jävla bra researcher som är om mig och kring mig. På uppmaning av fröken P gör jag detta test. KAN ju bli roligt, och bara för att jag är så nyfiken måste jag genomföra detta. Enjoy!


1. Hur mår du idag? Loved
2. Kommer du komma långt i livet? Romanticide
3. Hur ser dina vänner dig? 4 my people
4. Kommer du gifta dig? A new day has come
5. Vad är ditt livs themesong? Dead gardens   (Upplyftande. Verkligen)
6. Vad är ditt livs historia? Inside of me
7. Hur är jobbet för dig? Kryptonite   (Mahaha!)
8. Hur kan du komma framåt i livet? Gimme more
9. Hur kommer imorgon vara? Radiate
10. Vad är det bästa med dina vänner? A little bit to fast
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Africa
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Nessaja
13. Hur är det med ditt liv? Weekend!
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Take a break (ironiii!)
15. Hur ser världen på dig? Maria (I like it loud)
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? The runaway
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? Roll baby roll
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? Higher than hope
19. Har du en djup & mörk hemlighet? Nemo
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? Dark chest of wonders
21. Hur kan jag göra mig själv glad? A new day has come
22. Kommer jag någonsin ha barn? Something going on   (Oh really?!)
23. Vad är några tips till mig? Kuolema tekee Taiteilijan (Döden gör konstnären)
24. Hur kommer jag bli igenkänd? Maria (I liket it loud)
25. Vad är min danssång? Soultrain

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha roll baby roll! Kul test...

2008-10-29 @ 11:15:20
URL: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0