Massera skinkorna?

Hade jag vetat att naprapaten hade krävt att jag skulle strippa ned mig till underkläder hade jag valt matchande underkläder. Hade jag vetat att jag skulle få strömimpulser i sätesmusklerna hade jag nog tvekat. Hade jag vetat att hon skulle mörbulta mig i svanken något så himmelskt fruktansvärt så jag såg stjärnor och planeter hade jag nog aldrig gått dit.

Tänk dig själv och ligga helt exponerad på mage och bli insmörjd på svanken för att sedan få plattor ditsatta på strategiska platser som ska ge strömimpulser på huden. Som om exponeringen inte vore nog och man känner sig lagomt generad så får man troskanten neddragen rätt rejält för att två plattor även ska in nära svanskotan, som ju bekant ligger lite inåt the cratch... bara och hålla god min och där ligger man med arslet i vädret. Lovely. För att avsluta det hela masserar hon skinkorna också. Jag tror nog att om jag någonsin haft komplex för mina juice dubbles så är de väldigt mkt borta.

Men åh så skönt det kändes efteråt. Lite ruggig, mycket trött men välbehövligt. Och ja, naprapaten var en kvinna.

Kommentarer
Postat av: Petra

Niiiiice!

2008-10-27 @ 09:41:08
URL: http://petrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0