Med risk för att gå av på mitten.

Ok alla barn, det här blir nog den kortaste bloggrapporten i min blogghistoria hittills. Jag sitter bakåtlutande med två kuddar bakom ryggen och laptopen på soffan bredvid mig så att skriva detta tar nog mer energi än att fundera ut vad jag ska rapportera till er.

Igår blev det ryggläge i princip hela dagen, fick liggande boka både massagetid och möte med naprapaten. Nu är jag evigt trött på att ha ont i den här FÖRBANNADE ryggen! (läs svanken) Nu blir det seriös rehabilitering för mig, för att få dessa återfall med ryggont tar jävligt mycket på energin. Speciellt när jag trivs skitbra på jobbet och vill vara där och göra nytta än att ligga på soffan och ha alldeles för mycket tid och tänka.

Så mina veckor framöver kommer bestå av rygg- och magövningar, simning och massage. Ni får väl hålla en tumme att jag inte går av på mitten.

Kommentarer
Postat av: elisabeth

Nää usch, har du ont igen.. Hoppas din rehabiliteringsplan funkar, för det tar på krafterna att ha ont.

Kram



2008-10-21 @ 22:10:53
Postat av: Marlene

Huuu stackare!! Jag hoppas att det snart ska bli bättre! Kram från mig

2008-10-22 @ 02:59:39
Postat av: Johanna

Oj då, det låter riktigt jobbigt! Hoppas att du kryar på dig fort. Uppsalakramar från j

2008-10-22 @ 10:19:38
Postat av: Mamsi (tara)

Men oj..har du fått ont igen:/försök hitta nån annan massör,som kan hjälpa dig,eller kanske du har gjort det redan..hoppas iaf att du blir bra,kramar!

2008-10-22 @ 13:00:16
Postat av: michaela

krya på dig!

2008-10-22 @ 13:07:22
URL: http://michaelaa.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Gå inte av på mitten söta du! Kram

2008-10-22 @ 15:18:55
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0