Say a prayer.

Flimrar för ögonen, kulen, huvudvärken tilltar och kraften avtar… låt det inte vara sant att jag har något på gång i kroppen IGEN! Jag vägrar tro på det och jag orkar inte en till förkylning. Redan haft två i år och det får räcka tycker jag. I morgon är det ju fredag och jag ska fredagsmysa! Det är ju fredag och en dag kvar till Halloweenparta á la grande! Inte, inte, inte vara sjuk.

Undrar hur morgondagen kommer se ut och kännas jag. Den som det visste, men man kan ju alltid försöka luta sig på lite horoskop för att få lite vägledning kanske. Såhär säger Facebook´s horoskop:

"Du har en stark känsla av självförtroende och din personliga koppling med din andliga källa är starkare i dag."

Ja ja, vi får väl se. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0