Skräcken, å skräcken.

Mörkret har fallit på riktigt här på svedjan, på berget uppe på Beverly hills och jag gissar att så är även fallet i övriga delar av Dalarna och landet. Å ena sidan känns det riktigt kulet, tråkigt och jag kan riktigt känna hur de mörka ringarna under ögonen breder ut sig. Å andra sidan tycker jag det känns väldigt mysigt med tända ljus, film, mys i soffan på fredagkvällen med gott att äta, en sambo och ett glas vin och alla trevliga högtider som infinner sig fram till jul.

Jag syftar så klart på Alla helgona, eller Halloween som infinner sig i helgen. Vi började smygfira lite redan förra helgen med att karva ut en åtta kilos-pumpa som nu står utanför dörren och ser ut att spy sina egna kärnor. RIktigt cool blev den. Vad är inte mer passande än becksvart mörker den här tiden?

Och nu jävlar ska de mörka ringarna utnyttjas till max. Jag kommer riktigt i stämning med hjälp av Dimmu Borgir i dag och grejande med min halloweenkostym som ska invigas på lördag på en stor fest ute i byarna. Det var blodinferno i garaget i går och i dag ser det riktigt bra ut. Ska fortsätta skita ner min själ som en gång var så vit. No more säger jag bara. Folk kanske anser att jag är en hädelse men må så vara. Moahahahahaha.... my soul is yours.



Happy Halloween everyone.
(pixolator.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0