Jag är Rocky.

På allmän begäran (jag visste inte att ni var så groteska där ute!) så lägger jag ut två bilder på min blåtira när den var som värst. För er som inte läst tidigare och blir smärre chockade så gör jag följande;
1) Hänvisar till inlägget nedan som heter Ska det göras ska det göras ordentligt . (Vem fan kunde tro att man drog på sig en rejäl blåtira av att slå i skallen?) 2) Jag minimerar också bilderna för att undvika chockskador av blotta åsynen, och att ni som verkligen vill zooma in på eländet kan göra det genom att klicka på bilden. Jaa, vad säger man... mycket nöje?

Tre dagar efter olyckan:

En vecka efteråt var
jag såhär "vacker":

Kommentarer
Postat av: elisabeth

oooh jevlar vilket öga!

Jag trodde inte det var så mycke.. Tur det inte var värre ändå, hoppas det är bättre nu. Får ta det lugnt me dricka och kramar :)

2008-09-09 @ 21:17:22
Postat av: ullebulle

stackars dig.... ;-) kom hit - här kan man ramla i snön snart! bara några plus, så snart är äntligen vintern här!!! ;-) saknar dig!! massa kramar!!

2008-09-09 @ 21:18:30
Postat av: Emmisen

Men oj....d va inte dåligt heller...du kan du! ;)kramen

2008-09-09 @ 21:39:47
Postat av: Anna Israelsson

haha, nice... när vi ändå snackar blåtiror måste jag bara be´rätta att min jobbarkompis fick ett paraply i ögat, visst, det blev en blåtira, men rätt så snygg en, så ut som hon råsminkat blått första veckan, lila andra och mer åt det gröna hållet sista veckan.

2008-09-10 @ 11:38:40
Postat av: Johanna

Så du är alltså inte av med eländet ännu? Vilken pärs... Tur att du är en talang med sminket!

2008-09-10 @ 20:49:25
Postat av: Johanna L

oj oj oj... Ingen hit!

Kram

2008-09-10 @ 23:11:12
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Sara

Oh, där fick man lite å bita i ... in my face! Men man får väl skylla sej själv när man har frågat efter det. He he. Vad cool du såg ut! Undrar om jobbarkompisarna hade vadslagning om huruvida du hade ådragit dej tiran genom hustrumisshandel eller slagsmål. I bet slagsmål vann. ;)

2008-09-12 @ 12:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0