Karriär inom det militära kanske?

Gjorde ett klockrent personlighetstest som stämde väl in måste jag säga. Blev lite förvånad, och förbannad för att det blev så rätt. Mysko reaktion, jag vet. Men så var det i alla fall. Ta dig tid och göra testet så kanske du också kan bli förvånad och förbannad med mig. Check it out: http://se.41q.com/

Följande person är jag, på gott och ont:


Din personlighetstyp:

Praktiskt lagda, traditionella och välorganiserade. Fysiskt aktiva. Ointresserade av teoretiska frågor om de inte ser en praktisk tillämpning. Besitter en klar bild av hur saker och ting ska vara. Lojala. Arbetar hårt. Ofta ledare, med mycket god organisationsförmåga. “Goda medborgare” som värdesätter trygghet och lugn.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Militärer, affärsföreståndare, chefer, poliser, domare, ekonomichefer, lärare, säljare, regeringstjänstemän, försäkringsagenter, vårdchefer, handels- och tekniklärare.

 

Giiiiiiiv akt!


Kommentarer
Postat av: X:et "h-värdinnan"

Hej!



Hoppas att allt är bra!! Kul test, så här blev det för mig... jag blev inte förbannad.



Din personlighetstyp:



Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.



Karriärer som skulle kunna passa dig:



Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



Hamnar alltid "on the artistic side."



Kram K

2008-09-23 @ 16:29:44
Postat av: Therésa

Xet: Kom ut på msn snart så vi kan prata lite!

2008-09-23 @ 18:18:13
Postat av: Dragan

Kolla in mitt då!! Fan, man blir ju mörkrädd... ;) http://se.41q.com/typ.41q?p=13675546

2008-09-25 @ 19:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0