Premiär.

Morgonen vaknar och jag öppnar ögonen. Stapplar ut i köket med håret på ända och tittar ut, dimmigt som sjutton. Ser jävligt kallt ut om du frågar mig, muttrar jag med halva ögat fortfarande stängt.

Efter snabbfrukost (får ta det där med långfrukost när jag inte behöver lika mycket sömn tror jag) är det dags och dra iväg på morgonkröken för och ta nya bilen till bildoktorn aka bilbesiktningen. Kliver utanför dörren... solen lyckas ta sig igenom diset och morgonen blir på något vis drömsk och lite mystisk. Frisk och klar luft.

Men, jag är fortfarande förkyld och det är lite hostigt. Känner mig kulen, så jag vänder på klacken och norpar åt mig något värmande åt huvudet från hatthyllan. Japp, idag fick det bli mösspremiär. Najs.

Kommentarer
Postat av: hanna

jag började med vantar förra veckan. det är svinkallt på morgnarna när man ska cykla till jobbet. brr

2008-09-24 @ 16:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0