Britney i sitt esse?

Underbart att ha fått hem sitt pick och pack till Hedemora igen! Oslagbart. Känns verkligen att jag gjorde rätt. Men jag borde verkligen sova med tanke på att jag ska infinna mig i avesta klockan åtta i morgon bitti på nya kneget.

Men jag kaaan inte sova! Klockan två kör mtv VMA´s igåg och Britney ska inviga hela spektaklet. Det kan jag bara inte missa... och med tanke på hennes megaflopp förra året när hon både vinglade, mimade och såg både förvirrad och påtänd ut så måååste hon ju göra bättre ifrån sig denna gång. Detta är ett måste och om jag så ska gäspa hela dagen i morgon så kanske det blir en highlight of the year!

Jag har alltid stöttat Britney och gillat hennes låtar och hållt tummarna för henne, och har tyckt såå synd om henne nu när hon haft det så tufft. Så kör igång nu brittan och ge oss ett framträdande vi sent glömmer. Du har det inom dig girl! You go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0