Vira blåtira.

Vaknar och känner mig allmänt svullen i fejjan. Struntar i det, går på toa. Ser mig i spegeln och måste titta både en och två gånger innan gruset försvinner ur ögonen och jag kan se klart. Jodå, en otroligt ful blå färg har uppenbarat sig på mitt vänstra öga.

Inte nog med att jag har jävligt ont och det bultar i skallen fortfarande, som pricken över i ser jag ut som vira blåtira nu också. Va häärligt och sitta på jobbet och förklara att Neej, jag har inte blivit slagen... jag har på fyllan dragit i skallen i en husvägg. Vadå pest eller kolera?

Kommentarer
Postat av: Kristina Ersson

Eller kan det vara så måhända att husväggen gav dig en blåtira trots allt?!?

2008-09-02 @ 11:19:32
URL: http://www.metrobloggen.se/kristinaersson
Postat av: Lakrits

Meeeeen min lilla söta fyllegroda!!! Vad är det för eskapader du är ute på? Lägg upp en fin bild på bloggen tycker jag :D

Kan trösta dig med att jag, SAMMA HELG, också var rejält överförfriskad och därmed spydde järnet utanför Burger King, betalade en okänd kille 300 (!!!) spänn för att köra mig till Borlänge och tillbaks, samt skrev meddelande till ett krogragg som löd "Is är grovt nummer", så du är icke ensam! Inga skador dock vad jag minns :-D

Hoppas du mår hyfsat bra och gör ett gott första intryck på nya jobbet, haha. Massor med kramar!

2008-09-02 @ 11:34:59
Postat av: Therésa

Maria: Vi är samma skrot och korn du och jag ;) Hi hi!

2008-09-02 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0