När orken överger mig.

Vad gör man när för mycket på en gång förändras? Jag har på ett svårt och smärtsamt sätt nästan förlorat en av mina allra allra bästa vänner, inget kommer någonsin bli sig likt i alla fall. Många tårar har fällts. Och som touché på det har min allra bästa och mest underbara granne under mig flyttat. Ibland finns det nog inte några gränser för hur ensam man kan känna sig.

När jag lagom landat i min nya vardagslunk sker en massa förändringar igen och jag tvingas plåga mig igenom ytterligare prövningar. Jag orkar inte med hur mycket som helst. Kan jag inte bara få ge upp nu?

Kommentarer
Postat av: Emma

Ska försöka överföra lite kraft och energi härifrån Göteborg till dig!



KRAM

2009-08-07 @ 19:43:22
Postat av: Rebecca

Låter väldigt jobbigt det där du! Vet i fan hur jag skulle klara mig utan Petra som alltid funnits där för mig ända sen vi gick i fyran ;) Hoppas du har kul på bröllopet idag iaf! Kram kram!

2009-08-08 @ 17:05:02
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0