Själen sover.

"Det syns i dina ögon direkt när det inte är som det ska".   "Ja inte ser du pigg ut, liksom trött". Det är vad jag har fått höra i dag av två vänner. Jag kan bara inte le om jag inte orkar.

Ögonen är själens spegel säger de, och mina ögon brukar inte luras. Har min själ rymt eller har den bara somnat ett tag? En sak är klar, jag måste väcka liv i den igen och försöka hitta min väg tillbaka till glädjen igen. Snart. Snart. För man kan väl ändå inte vara såhär dränerad på energi HELA tiden? Det enda jag kan göra just nu är att be om styrka. Hoppet bär jag alltid med mig.



Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tänker på dig vännen!

Kram

2009-08-14 @ 05:51:21
URL: http://petrisens.blogg.se/lostintokyo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0