Det är kärlek banne mig.

Jag säger som syrran, det är så jävla skönt att man har bloggen som ett "hål i trädet" dit man kan skrika alla sina demoner, funderingar och glädjerop. Ligger på sjukhusrummet som förhoppningsvis blir vår sista kväll, och om allt går i lås åker vi hem i morgon.

Nicke vilar, ligger och blundar så fint och jag ser på honom och lyssnar på låten Havamal med Falkenbach. Vår låt. Låten som Nicke spelade för mig i bilen på vår första dejt i Korsån. Det enda som lyste upp framsätena där vi satt var det svaga ljuset från stereodisplayen.
Med ett varsitt glas vin satt vi i bilen som hunnit bli lite småkylig då den stått parkerad på gräsmattan några timmar. Fullmåne som lyste utanför, vi såg på varann med Havamal högt dånande ur högtalarna och det hela avslutades med ett fantastiskt kyssinferno.

I detta nu bara ryser jag av minnet och blir alldeles gråtfärdig och yr av känslor. Är det något den här hemska sjukhusupplevelsen har medfört, så är det insikten över hur jävla MYCKET jag älskar dig Nicke Persson. Jag vill vara din för alltid. Kommer alltid ställa mig frågan; Hur fan kunde jag ha sån tur?









Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är så fruktansvärt glad för dig och givetivis Nicke. Du förtjänar verkligen detta, efter allt som du genomgått. Detta är ett bevis på att det finns ett ljus i den mörkaste tunneln, och att du äntligen har hittat det gör mig varm och glad. Men jag tycker också att du ska säga att; vilken tur Nicke har, som hittat dig!! Du varma och underbara du, för den som får ta del av dig och ditt liv ska skatta sig lycklig.

Älskar dig massor!!!

2009-12-09 @ 22:19:10
Postat av: Mamma

Vilka urhärliga,gulliga,pussiga bilder ;)det lyser verkligen äkta kärlek mellan er :)

2009-12-09 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0