Ibland är det gnälligt.

Fy va trökigt det är när man engagerar sig att lägga ut bilder, berätta om sitt liv för de få läsare man gett lösen till och så får man inte ens någon feedback. Snacka om envägskommunikation, en monolog jag håller här på bloggen. Visst, bloggen funkar som ett hål i trädet många gånger men jag blir verkligen skitglad när jag får kommentarer från er läsare också! Ni gör liksom min dag. Jag tycker själv jag är rätt duktig och kommentera på era bloggar... så, hit me! :)

Från det ena till det andra så har jag i morse tagit svinsprutan. Äntligen! Känns jätteskönt att det är gjort och att jag höll mig frisk. Däremot sitter jag nu mer eller mindre på helspänn och väntar på om det ska "hända något". Återstår väl att se om det blir febertoppar eller den omtalade träningsvärken som många pratar om att de fått en känsla av i armen, efteråt.
Skulle vara typiskt mig att få feber... jag som ska på luciabaluns i Falun på lördag hos min fina Sandra! *håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag började få ont i armen 5 min efter sprutan. haha, men det är väl helt olika det där. hade ont i flera dagar i armen och var helt död i två :P

2009-12-09 @ 11:29:22
URL: http://rebeccalinder.blogg.se/
Postat av: Malin

jag är jätte dålig på att kommentera ;/ Ska försöka med en bättring ;D

2009-12-09 @ 22:19:46
URL: http://maljaa.bloggplatsen.se
Postat av: Mamma

Jag är såå glad att du tog den :)

2009-12-09 @ 22:46:48
Postat av: Sandra

Good att du tog den! Hoppas att du slipper biverkningarna! Jag kunde ju knappt röra min arm! Hihih längtar efter dej med gumman! jag ska köra på bad santa tema tror jag p min klädsel! :D

2009-12-10 @ 23:22:40
URL: http://eyesofthesouth.bloggsida.se
Postat av: siss

Men jag säger detsamma... äh - man får väl kanske nästan skylla sig själv som har fixat en blogg... räknar inte med några som helst kommentarer på min men blir ju såklart skitglad åt dina!! Är ju så gott som bara du som kommenterar... Är inte in så ofta på din nuförtiden - julstress? Ska kasta in en comment de ggr jag kikar förbi. Hoppas du är ok i armen - i annat fall får du trösta dig med en av de smarriga lussebullarna du bakat! ;) Kram.

2009-12-11 @ 08:53:53
Postat av: Hongisto, 5. kompanit, 52. pluton

Nice med grissprutan! Jag blev riktigt öm efter att jag tog den, kunde knappt lyfta armen o: Sedan fick jag andra biverkningar; ont i leder, yr, seg överlag.. pja, jag överlevde i alla fall.. Nu längtar jag hem till min kära familj, saknar dig speciellt mycket kära syster! Cya soon!

2009-12-11 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0