Lovilove.

Mina män här i livet:


Mys-lussekatten Persson nr 1



Mystomte-Persson nr 2!

Ikväll blir det fredags-jul-mys-pyssel här på bönhusberget, Hofors. Granen ska tas in såhär lagom till fjärde adventshelgen och skinkan ska skjutsas in i ugnen! Sedan ska det väl dammsugas en vända och de sista tomtarna ska fram. Gissar att Nicke gör det ena och jag gör det andra.
Vad gäller Azrael så pekar jamar han dit sakerna ska stå och höra hemma. Han har ju faktiskt inga tummar, men är så söt ändå.

I morgon vankas det glöggmys med hela familjen hos syrran! Blir kaanooon! Längtar. Mysig helg såhär innan jul önskar jag er alla mina kära vänner.


Julgranen Hongisto hälsar GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: siss

God Jul!!!!!!!!! :D

2009-12-19 @ 08:17:19
Postat av: sandra

den där klädseln känner jag igen! Vackra lilla gran!

2010-01-27 @ 00:26:13
URL: http://eyesofthesouth.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0