... och så kom snön!

Vad gjorde jag och Nicke? Vi släpade ut boben så klart och letade upp den brantaste backen och lekte av oss i pudersnön. Fy fan va roligt vi hade! Det här är en av grejerna jag bara älskar med Nicke, vi är lika barnsliga båda två när det behövs.

Vi var väl utomhus en bit över en timme och snön bara vräkte ner. När vi återigen kom in hade vi, som mamma hade sagt om jag varit liten, äppelkinder! Massa, massa snö och snart är julafton här. Det kunde ju inte bli bättre!



Nicke stoltserar med boben.



Snöänglar of course!



Vadå, syns det att vi är lyckliga över snön eller?! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så skoj å åka bob :D

2009-12-17 @ 13:06:20
URL: http://maljaa.bloggplatsen.se
Postat av: Nicke

Det gör vi om snart :) Med min hemmagjorda spark, som inte är gjord än.

2009-12-17 @ 23:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0