Partejtajm!

Här var det stabilt. Intet nytt på himlen sedan sist vad gäller hälsostatus, lite öm i armen efter sprutan och något hängig igår kväll vilket resulterade i att jag minut för minut råspanade på nobelbanketten och kommenterade minsta felsteg. Riktigt underhållande tidvis! Nicke repar sig också mer och mer, känns väldigt skönt. Bäst man säger peppar peppar nu också mitt i alltihop.

Imorgon är det redig luciabaluns i falun hos min söta vän Sandra och känner jag mig själv rätt så finns risken för drängfylla i morgon. Stämningen späs på litegrann av att det är lite lucia/jultema på klädkoden så jag ska väl klä ut mig lite till nåt riktigt juligt. Till vad får ni väl se här sen, om ni har tur! Vill inte riktigt avslöja det än. Ska i alla fall bli riktigt kul, synd att Nicke inte orkar följa med dock men jag förstår honom. Glad att han peppar iväg mig i alla fall! Sötgullet.

Tycker synd om syrran som ska köra mig i morgon natt, hem till Hoffan igen ha ha! Yeah well, har jag klarat av hennes fyllor lär väl hon palla mina tycker jag! :) Hur som helst ska det bli riktigt skoj att ha falugänget samlat igen och kul som faaaan ska vi ha! Hooya!


Kommentarer
Postat av: siss

Jadu... vet heller inte hur jag ska genomlida den här natten men det lär väl gå på ngt vis. Kan tänka mig att jag kör vilse i Falun och har en packad siss i andra änden av luren som lurar mig o köra i cirklar... höhö! Den som lever får se.. :)

2009-12-12 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0