Hjärtdag? Hu?

Seriöst, låt mig få slippa alla hjärtans dag. Vad är det för jävla dag egentligen? En dag för de älskande, för förälskade, för de kära. Eller? Ofta man skickar en kudde formad som ett hjärta till sin mamma liksom... Familjen är kanske inte det första man tänker på när åtminstone jag hör Alla hjärtans dag. Neehepp, kommers, kommers och återigen kommers.

Jag älskar de mina varje dag och försöker säga det till de så ofta jag hinner. Krama om dem och talar om hur mycket jag uppskattar deras stöd, kärlek, omtanke och tålamod. I ära för det tänker jag pysa upp till Gävle på lördag och supa mina troubles behind, krama om min kusin och festa med honom. Bara för och visa hur mycket jag tycker om honom. Jämt.

Vadå anti? Självklart! Va fan trodde ni, jag är ju dramaqueen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0